Jag är då aldrig trött.

Fick sluta 2 timmar tidigare vilket jag tackar för! Jag hade verkligen inte orkat stanna där till tio ikväll, jag är helt slut och känenr bara lukten av gamla människor. En doft som inte är särskilt god precis.  Nåja, imorgon händer det en hel del på schemat blir nästan lite trött i huvudet bara jag tänker på det. Kl halv 11 ska jag handla åt mamma, gå till maxi tror jag blir bäst. Klockan 12 ska jag på ruggbehandling hos Jessica, mina äckligheter på ryggen har återupsstått (stavas?) Kl halv 2 börjar jag jubba igen, innan detta ska jag hinna duscha, vilket tar sin lilla tid numera med tanke på håret, och sen har jag ingen hårfön heller. Det säger sig själv. 

Så, jag antar att jag kommer vara tröttare imorgon kväll när jag kommer hem än vad jag har varit på riktigt länge. Och känner jag mig själv helt rätt, så kommer jag nog inte hinna längre än innanför dörren tills jag somnar. Alltså blir dte ingen blogginlägg imorgon, så vida ja inte vaknar supertidigt imorgonbitti och skriver ett då. Eller mot min förmodan är extremt pigg när jag kommer hem imorgon. Men vet ni, det får morgondagen avgöra!

Sköt om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0