Jag fyller år, igen.

Tre hela dagar sen sist, det är inte klokt vad tiden går fort. Ochimorgon fyllerjga17, shit! Jag minns närjag fyllde tiooch elva som om det vore för ett år sen eller två. När jag fyllde tio fick jag som present en resa till Lalandia med hela familjen och en markoolio skiva som jag och min syster lyssnade på stup ikvarten när vi var i danmark. Hon och jag delade rum & vi hade vänt på sängarna så vi sov på tvären, för att vi ville ligga med huvudena i samma säng. Jag åkte varenda rutsckana, jag älskade och bra trots att jag tyckte vattnet var kallt.

När jag fyllde elva, gich min absolutstörsta dröm (då) i uppfyllelse. Jag fick en biljett till en A-teenz konsert, son jag, lina och våra pappor skulle gå på tillsammans. Det var verklige den bästa presenten jga kunde få, jag trodde verkligen inte det var sant. Jag sa jämt att dom alltid skulle vara mina största idoler. Men, saker ting ändras och tiden går. Och imorgon, fyller jag år igen. Inte tio och inte elva, utan tråkigaste åldern av alla nämligen 17.

Jagfick världens gulligaste presnt av bella igår!   (publicerar inlägget en dag för sent)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0