Ledig idag!

Godmorgon känns dumt och börja med. men för min del känns det faktiskt som att det är morgon eftersom jag bara har varit i i ca två timmar. Fast på dom två timmarna har ju hunnit allt det jag skulle idag, nästan. Förutom städningen hos mamma. Men det är nästa projekt idag.

Det är verkligen otroligt skönt att få vara ledig såhär mitt i veckan nån gång ibland. Det är nog det gillar allra mest med praktiken. Man uppskattar verkligen sina lediga dagar (även om jag sover bort dom). 

Efter städningen ska min kväll spenderas med min bästa vän. och idag är inte vilken dag som heslt, det är tisdag vilket innebär den rätte för Rosing och säsongs premiär av Desperate housewives. Det ni, det förgyller varje tisdag kväll! Nej nu ska jag försöka få mitt hår att torka, sen bege mig hem till mamma, där städningen väntar.
Sköt om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0