Och vad tror ni det handlar om idag?

Hej på er!
Och vad tror ni jag ksa blogga om idag då? Tror ni att dte handlar om skolan så har ni helt rätt. Jag gick inte dit idag heller, vilket innebär att det räknas som skolk. Ingen vill ju sjukanmäla sin dotter som är fruktansvärt skoltrött inte. Nejdå, det vill man ju inte! Så både min hemma dag idag och i fredags omräknas direkt som skolktimmar. Känns bara onödigt och sitta där, om jag inte lär mig något ändå. Hade dessutom ett prov idag och en redovisning. Jag har inte skrivit en enda rad på redovisningen och jg kan ingenting på provet. Då förstår jag verkligen inte meningen med att bara sitta där, och sitta av tiden. Då kan jag lika väl få sovmorgon och kankse gå till gymmet istället.
 
Har ju som sagt börjat min bantning nu.  Fick så otroligt dåligt samvete och ångest när jag prövade en bikini i kristianstad med berg i fredags. usch, jag vill inte ens tänka tankne på hur det såg ut. Jag köper iallfall ingen bikini förren jag har tappat en del kilo. Det skadar inte om ni peppar mi och hälper mig på traven, eller ge tips på hur jag ska stå emot sötsuget, eller bra träningstips. eller tips på vad som helst egentligen som kan hjälpa mig att lyckas.
 
Nu snart ska ja gå hem till mimmi och hämta min cykel, som jag lämnade dä igår. Man kan ju inte cykla hem kl halv 10 på kvällen om man är blöt överallt och fryser. Tur jag har pappa som hämtade mig!

Puss.

Inget mer godis inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det enda jag tänker peppa dig på är att GÅ I SKOLAN UNGE!! varför håller du på att skolka hela tiden blir as förbannad när jag läser det! har du inte lärt dig av Linnea vad som händer när man skiter i skolan? Fattrr varför varken mamma eller pappa vill sjukanmäla dig, du är ju inte sjuk! Suck it up säger jag och ryck upp dig syrran! Om du tänker hur jobbigt det är hela tiden blir det automatiskt 1000 ggr jobbigare! Gå i skolan även om du inte gillar det, ananrs blir jag arg på dig! /Systern din

2009-03-30 @ 20:44:25
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Det enda jag tänker peppa dig på är att GÅ I SKOLAN UNGE!! varför håller du på att skolka hela tiden blir as förbannad när jag läser det! har du inte lärt dig av Linnea vad som händer när man skiter i skolan? Fattar varför varken mamma eller pappa vill sjukanmäla dig, du är ju inte sjuk! Suck it up säger jag och ryck upp dig syrran! Om du tänker hur jobbigt det är hela tiden blir det automatiskt 1000 ggr jobbigare! Gå i skolan även om du inte gillar det, ananrs blir jag arg på dig! /Systern din

2009-03-30 @ 20:45:30
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men det spelar ingen roll, du måste ju gå i skolan i allafall. blir bara värre om du skolkar! Jag fattar du e skoltrött du har ju pluggat sen ettan! det e ju 10 år i rad! men du måste försöka, så är det bara!! Kämpa på!

2009-03-31 @ 10:16:07
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Elin

på tivoli i hbg spelar the sounds btw.

2009-03-31 @ 10:20:52
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0