Raklugg!

Shit, nu är det verkligen för sent och ångra sig. Jag har klippt raklugg mina vänner! Eller inte jag själv, utan mimmi mamma gjorde det på mig. Kommer verkligen kännas konstigt dom första dagarana men man vänjer väl sig så småningom. Pappa blev iallfall överlycklig efter att jag hade klippt mig, så glad att han ville ta foto på håret, och nästan fick dåligt samvete över att han hade kallat mig tjockis innan idag, för att jag åt upp hans godis, som egentligen var mitt. Bild på håret kommer senare, nu ska jag alldels strax sova, börjar sju imorgon bitti igen!

Kommentarer
Postat av: plän

å vill se luggen.

2009-03-04 @ 11:46:37
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0