Slut för denna gången

Då var min födelsedag slut för denna gången, eller om 19min om jag ska vara exakt.  Min dag har varit bra, dte måste jag faktidkt säga, tagit det väldgt lugnt. Men fått äta middag med sin bästa vän bla är aldrig fel. Sover hos berg inatt, hon jag och mimmi har dte väldigt mysigt. fast mimmi har nog somnat i soffan nu.

Bra födelsedag och bra gårdag, är övertygad om att min morgondag också kommer bli strålande likaså måndagen, så vi har studiedag och jag befinner mig i knislinge hos emma för att speöa poker med henne, bella och caroline. Det slutar aldrig illa!

Ett stort tack till alla som har gjort dessa två dagarna tll två riktigt bra dagar. Jag uppskattar det verkligen!

Gammal bild på mig och snygging, men den bjuder vi på. Eller vad säger du berg?


Kommentarer
Postat av: amanda

nästan så jag vill döda dig och det hade inte varit svår för du ligger sovande bredvid mig ;P

2009-03-15 @ 01:13:35
Postat av: plän

här är länken... _47137.aspx" rel="nofollow">http://www.lauramagasin.se/Sites/Laura/Default_47137.aspx



och jag ska börja i morogn.. inte idag.

2009-03-15 @ 13:05:08
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0