Tandvärk och kalas

Hej!
Jag kommer fortsätta med att vara negativ och tråkig i mina blogginlägg, iallfall nån dag till. För mitt humör är inte på topp, jag är inne i en dålig period helt enkelt. Deprimerad och precis allt är fel. Förutom solen då förstås, fast den stör jag mig säkert på om den skulle blända mig när jag är på väg till eller från skolan? För alltid i mina dep  perioder (som har varit alldeles för ofta nu) så hittar jag alltid något och klaga på. Mitt deprimerade jag blir ju inte särskilt mycket bättre av att jag har sån jäkla tandvärk (hål i tänderna kallas det) Tacka gud att jag ska till tandläkaren om drygt en vecka. 

Idag är det kalas här hemma igen, med god middag för en gångs skull (förlåt pappa), syster kommer hit eftersom det är hennes 23års dag vi firar som för visso inte är förren imorgon men imorgon har hon inte tid med familjen för då har hon en brakfest. Fast ska jag vara helt ärlig så hade inte jag heller haft tid imorgon. Imorgon är det andra planer som gäller. Även farfar joinar kalaset idag, alltid lika trevligt!

Nu ska jag nog bege mig till sängen som väntar på mig. Behöver all vila jag kan få så jag inte blir sjuk. Jag känner infektionerna närma sig. Usch. Ännu ondare gör det i tänderna.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0