Tidsfördriv!

Ska möta upp älsklingsbella på stationen om en halvtimme. Hon ska övernata hos mig idag, trevligt värre! Fast jag har ett arbete jag måste göra, men det får hon stå ut med! Nu ett tidsfördriv för:

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som  han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.

(jag gör åt amanda berg)

1. Vad heter du? Amanda Berg
2. Ett ord på fyra bokstäver: Anka
3. Flicknamn: Agda
4. Pojknamn: Adrian
5. Yrke: Alssång ledare
6. Färg: Antik färgad
7. Klädesplagg: 
8. Mat: Aphjärna
9. Sak i badrummet: Ankröv (när man ser sin röv i spegeln)
10. Plats/stad: Anus?
11. En orsak att vara sen: Analsex
12. Något man skriker: Aj!
13. Film:
14. Något man dricker: Apelsinjuice
15. Band: Alcazar
16. Djur: Antilop
17. Gatunamn: Andra avenyn
18. Bil: Audi
19.Sång: Alla som inte dansar är våldtäktsmän
20.Aktivitet med mer än en deltagare: Alkoholismen / Anarkismen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0