trött på skolan iallfall.

Det är konstigt vad frånvarande man kan bli ifrån bloggen ibland. Jag erkänner, jag har blivit riktigt usel på att blogga. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, men det känns lite som att jag hade behövt en paus ifrån allt. (inte för att jag bloggar för mycket) En paus ifrån livet liksom. Men nu kan man ju inte bara ta en paus sådär. Hur mycket man än skulle vilja det ibland. 

Tänkte iallfall meddela att jag var i skolan i max en timme idag. Jag orkade verkligen inte vara där längre. Är så fruktansvärt trött på det. Så skoltrött så det finns inte. Jag kan inte ens ta tag i pluggandet längre, det känns som om jag i princip sitter av tiden. Vilket känns väldigt onödigt då kan jag hellre göra andra, nödvändigare saker känner jag. Jag förstår att ni bryr er så väldigt mycket om mitt skolsnack. Men jag är ledsen har inget annat och blogga om för tillfället. Skolan är det ändå som finns inuti min skalle just nu. 

Men jag kan lova er att det kommer bli bättre, en lösning är på väg och ändringar kommer ske så småningom. Jag vet ännu inte när riktigt, men det kommer. Ha tålamod mina vänner, tålamod!

Fredag imorgon vilket innebär helg. Vilket är den bästa tiden på hela veckan, då kan jag göra precis vad jag vill utan att behöva ställa alarmet på mobilen på kl tio i sju.

Sköt om er, och ha en bra helg nu, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0