Tummen upp

Hej bloggen!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, gud vad min helg har varit bra. Fredagen började med att vi begav oss hme till Jacob, eftersom alla skulle till björket utom jag och amanda. SÅ var vi där på förfest, sen följde vi alla jävlar dit, & sen träffade jag och bergis ted bla. så vi drog och käkade på freds, åt så in i helvte gjorde vi! Sen skulle vi två stackarna cykla hem till amanda (ljungdala närmare besämt). 

i lördags, så vaknade jag hos berg, vi käkade frulle sen drog hon och spelade match & jag prövade kläder och grajjor. Sen igårkväll åkte jag till Osby, på födelsedagsfest hos bella. Vilket jag inte ångara en sekund att jag gjorde, det blev verkligen en lyckad kväll, med trevligt folk! Dans och sång på bordet, katten som trillar ihop, fyllegarvet. Ja, jag kan nämna hur mycket som helst. Men jag väljer att inte göra det. Ni som var där vet vad jag snackar om! (en del saker iallfall) 

Nu skaj ag snart sova är helt slut efter helgen och dagens praktik, ska bara kolla klart på beck först, om jag orkar. Imorgon piercar bella tungan & jag är på plats. Hur har er helg varit? Bilder kommer kanske så småningom, annars hänvisar jag till min bilddagbok.

Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0