Usch ja.

Hej!
Eller nästan god morgon förm in del. Jag har haft en fruktansvärd dag. Eller, den började bra men sen gick det utför. Jag ställde alarmet på kl 05.50 imorse för att jag skulle gå upp kl 6 och gå ut & gå tillsammans med annikas stavar. Tro det eller ej, men världens mest morgontrötta människa (jag) gick upp kl 6 och begav mig ut i det sköna vädret, en riktigt bra start på morgonen. Jag gick i 40min och mötte inte många människor.

När jag närmade mig slutet eller rättare sagt mitten av rundan så började jag känna huvudet banka. Jag kom hem tog en dush, och sen så jäklar började det sprängas i huvudet. Jag beslöt mig för att vara hemma ifrån skolan, eftersom det kändes som migrän. Jag gick och la mig vid kvart över 7 igen, och sov från och till fram till kl 1. Så nu sitter jag här, med fortfarande lite huvudvär (dock mycket bättre) och känner mig allmänt sjuk och hängig. Jag svettas och fryser på samma gång. Inten og med så åt jag frukost kl halv 3 för alltså en timme sen.

Usch jag komme verkligen inte kunna somna ikväll, med tanke påatt jag sov så himla länge idag. Men det är en annan femma. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Mimzan, för jag saknar henne. Puss på det, hoppas det kan få min dag att sluta bättre än vad den började.

hur har er dag sett ut?

Jag vet att vi inte gillar bilden, men du är världens finaste & bästa vän. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0