vårväder

Då är det tisdag idag. Vilket betyder att det snart är onsdag och då vänder veckan. Som mimmi brukar säga. Och dte gillas, imorgon har jag sovmorgon och slutar dessutom halv 12. Det kan ju nästan inte bli bättre. Så imrogon blir det simning med berg & sen titta på mimzans café dag. Sen sover alla tre över! det gillas det ni. En riktigt girlsnight minus felle då men.

N ualldeles strax skaj ag bege mig hem till Rebecca, då får jag min eftrlängtade promenad i vårvädret också, det är ju perfekt. Ska köpa med en present till sjuklingen också, en loka vill hon ha. Det fixar jag!

nu skaj ag klä på mig kläder och bege mig ut i solskenet. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0