Dags för en paus nu!

Hej på er!
jag ber om ursäkt för mitt långa uppehåll. Det har väl inte hänt särskilt mycket i mitt liv kan man väl inte påstå. Men med tanke på att jag inte har haft suget, eller inte ens längtat lite fter att blogga på över en vecka så har jag beslutat att ta ett välförtjänt uppehåll. (för mig är det välförtjänt) Fast det finns ju alltid en orsak till att man inte bloggar denna gången finns det två orsaker; inget fungerande internet & ingen lust.  

Så jag får väl säga hejdå, för ett tag. Vet ännu inte för hur länge. Men jag lovar att återkomma, jag håller dte jag lovar. Ni kan väl uppdatera mig medallt som händer iallfall?

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0