Svårt att komma på en rubrik

Hej på er.
jag sitter just nu på min kära och bästa väns dator, och hon ligger i sängen med den bärbara. Vi är sociala vi! Men vi skriver faktiskt en mening då och då till varandra på msn, det är ju alltid nåt?

Snart kommer Felle också hit och joinar oss en stund innan jag ska hem och duscha innan david kommer och sover hos mig inatt. Imorgon blir det praktik i två coh en halv timme sen blir det dags att lämna tillbaka alla gamla skolböcker på skolan, och beställa klipptid. En ny frisyr väntar! Tips mottages gärna!

Jag ursäktar min tråkiga rubrik, men min hjärna har inte riktigt vant sig vid bloggandet ännu, hoppas ni har överseende med det.

Nu blir det bloggläsande för min del, alltid ett bra tidsfördriv!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mimzan ;p

:D:D sakner dig sötis.

2009-05-25 @ 14:46:21
URL: http://mdahlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0