bästa helgen på länge

Mina uppdateringar blir verkligen inget och skryta med. Men det får gå iallfall. Jag vill egentligen bara säga att min helg har varit riktigt bra, fler såna här helger åt folket tack!

I fredags åkte jag & mimmi hem till kevin & timmie i malmö där det bjöds på god mat & dryck och trevligt umgänge och världens mysigaste hundar (den ena är större & tyngre än mig och bara ett år gammal)

& igår kom mimmi, amanda, sara & amanda först hem till mig, sen drog vi på förfest hos palleballe & sen vidare till björket som faktiskt var riktigt trevligt för en gångs skull. Längtar redan till lussevakan om en månad.

Nej nu ska jag gå & äta fars dag middag med min kära familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0