go helg alltså

Helgen kan man ju inte annat än och gilla. Och lovet har också varit helt okej bra, får jag väl säga ändå. Hade kankse kunnat vara lite mer livat, men det gör absoluti ngenting. Festen igår var galen, galet rolig då alltså. Det hände både det ena & det andra, men behöver ju inte säga för mycket här. (mimmi hajar nog)

Lovet kan nog knappt avslutas bättre än bio med mammsen ( this is it!) och sen spendera natten hemma hos min sötis amanda, som är ensam till den nionde. Det är najs det mina vänner. Nu ska jag nog jävla ride ta ett bad också.

Sen vill jag skänka en liten puss till BögMicke.

Och jag som tänkte lägga upp bild, men nej det ville sig inte. Då får ni klara er utan en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0