ingen mat.

Min dag har inte varit särskilt ansträngande. Jag började klockan halv ett & kom hem från david klockan tre inatt, efter att ha kollat på film där. Så skulle vi på nån föreläsning om internet mobbing idag som var sämst, efter det hade jag utvecklingssamtalet, som gick bra sen gick jag på stan med berg, och städade jag hela lägenheten. Och har därför inte hunnit äta idag. Så på vägen hem från pappa kör jag inom kvantum för att köpa ett jävla duschtvål som jag har råkat göra av med, & så köper jag en cola såklart. Hungrig som ett as skyndar jag mig. Och när jag kommer hem och öppnar kylen, det enda som jag kan tänka mig att äta i den kylen, är tomat och gurka? Och vafan är det för jävla middag? 

Nu är jag iofs mätt efter det, men lär ju bli hungrig igen inom en timme. Jävla svältar hem asså. Nej nu måste jag plugga på serveringen till imorgon, önska mig lycka till!
Tacka vet jag colan, och läppsyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0