nyduschad

kom precis innanför dörren efter att ha fått en rejäl dusch utav regnet(behöver ju nästan inte duscha ikväll) . Det är väl härligt? Pluggböckerna ligger bredvid mig, ohc kaffet är snart klart. Det är iallafall på bättringsvägen, men sen hur mycket jag kommer få gjort denna regniga onsdags kväll är en annan femma. Mamma jobbar ju natt dessutom, så det kommer ju bli en ensam natt. Usch hatar verkligen att sova ensam. hoppas att någon av mina snäckor kan ta sig tummer ur röven och röra sig hitåt. nåja vi får väl se hur det blir med det, nu kurrar magen & skolböckerna skriker på mig.
Trevlig onsdag kväll!

Kommentarer
Postat av: plän

Haj sis! läget? du.. får jag låna ditt blåa paljett linne när jag åker till london?? puss & kram

2009-11-18 @ 17:08:09
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0