vi som borde plugga.

Jag antar att det var min sjuka vän amanda som skrev mitt förra inlägg. Vi skyller på henne iallfall. Måndag idag igen, och idag är nog första måndagen på riktigt länge som jag inte har en enda minuts frånvaro (applåder till mig) Nej men har faktiskt bestämt mig för att försöka vara på varenda lektion denna veckan, alltså inte gå hem en enda gång, om jag inte är sjuk vill säga.

Har krängt pepparkakor med min käre amanda idag & hon kommer nog hit snart igen, hon skulle bara hem och gå ut med hundafan (vi älskar wilma!) så då blir det väl mys i soffan med kaffe & paradise hotell så småningom ikväll också. Det ser vi framemot, egentligen borde vi plugga också, men känner jag oss rätt så kommer vi nog strunta i det helt. Så trötta på skolan alltså, så det är helt sjukt! Men nej, nu var kaffet klart. Vi hörs väl senare, puss!  



(orkar inte vända bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0