DH säsongspremiär

Säsongspremiär av desperate housewives ikväll och det ser jag verkligen framemot. Men innan jag sitter bänkad framför tv:n så ska jag hinna ta mig hem till amanda och få min pappa att köra min punkterade cykel in till stan och sen ska jag hinna gå ut med wilma, som jag inte tror har varit ute så mycket idag (ska inte glömma bajspåse denna gången)

Sover hos amanda inatt också, det behövs verkligen, pga mitt dåliga humör. Och fryser gör jag också för den delen. Nej usch, ska nog verkligen inte skriva mer nu. Missa inte DH iallafall!

Kommentarer
Postat av: rebecca

de va premiär förra veckan :P

2009-10-07 @ 17:31:48
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0