fredag hela veckan.

Åh, det är fredag idag igen, och fredag är nog verkligen veckans bästa dag, iofs så har hela denna veckan varit bra, men är det fredag så är det. Min fredag kommer spenderas i tyringe, med tjejerna från klassen, och nog även, kevin, fridolf och timmie. Jag hoppas verkligen på att mina små gullepluttar kommer dit :D

Gårdagen spenderades i sjörröd med mimmi, amanda, hanna, fridolf, kevin, timmie & även emil & mashmoud ett tag, men trött som jag var så tog jag en powernapp vid typ halv elva & sov bort typ hela kvällen, och keva den stackaren försökte få kontakt med mig, men jag bara skrek på han. Nej, man ska nog verkligen inte prata med mig när jag sover, eller är extremt trött.

Klockan två inatt cyklade jag och mimmi hem & sov här hos henne. Och nu snart ska jag bege mig hemåt till duschen & senare vidare med tåget till tyringe.


(fredagsbilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0