Fredag hela veckan.

Åh idag är det fredag! Jag älskar verkligen fredagar, absolut veckans bästa dagen ingen tvekan! Ikväll åker jag antingen ut till sara & spenderar min kväll där tillsammans med henne. Eller också så åker jag hem till mitt hjärtegull och spenderar kvällen där med en hel del folk. Ja, vi får som sagt bli hur min kväll slutar. Men Nu ska jag iallfall ta ett långt skönt bad, och bara pyssla om mig själv. Åh, ja, det är fredag.
En sak som är säker är iallafall att min kväll lär bli allt annat än misslyckad, får jag iallafall hoppas.
Ungefär såhär kommer det se ut i mitt badrum under den närmsta 
halvtimmen. Men vad ni än gör, glöm inte musiken!


(mina inlägg som skrivs på fredagar har alltid samma rubrik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0