Min tillvaro har varit stabilare.

Det känns verkligen att det höst, vädret idag är iofs ett undantag. Men det känns i kroppen på något sett. Jag är på väg tillbaks in i min depression, som alltid kommer under hösten. Och det blir ju inte bättre av att min tillvaro just nu inte är särskilt stabil. 

Och min icke stabila tillvaro har gjort att det enda jag ser framemot är att få sova, och vakna upp nästa dag i hopp att den dagen ska vara bättre. Men nej, så är det ju självklart inte.

Nej nu ska jag sluta med mitt deprimerande snack, hoppas er tillvaro är snäppet stabilare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Plän

slut med david igen?

2009-10-06 @ 17:03:50
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0