Nice helg.

Det är väl typiskt att jag aldrig lär mig. men ja hoppas ni har överseende med min lite halvtaskiga uppdatering här på bloggen. Men jag tänkte iallafall säga att min helg har varit bra, fredagen spenderades tillsammans med malin & klara. Det blev twilight & onyttigheter såklart. För vad är väl inte en filmkväll med just onyttigheter!
Sen så sov david hos mig efter det. 

Igår blev det fest. Inte särskilt oväntat, har blivit en del festande nu på senste tiden, men det är nice. Först var vi på förfest i bjärnum hos nino, riktigt fint hus & riktigt trevligt folk. Sen tog vi bussen in och viss begav sig till björket. Men jag, david & matte drog hem till davids bror på fest där istället, efter det blev det mat på freds och sen sov david hos mig. 

Oj, har ju glömt berätta att jag tatuerade mig i fredags, är riktigt nöjd. och tur är väl det, med tanke på att den sitter där hela livet. Min vecka kommer nog spenderas rätt mycket hemma hos min sötis amanda eftersom hennes mamma är och jobbar i norge. det är nice det ni. Så ikväll blir det väl mus och antagligen ett och annat nytt hål i öronen. Känner att det är dags nu.  

Men nu ska jag gå in i dushen, är verkligen inte fräsch nånstans just nu. men snart så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0