Rebecca här.

En av mina absolut bästa vänner heter Erika Persson, hon finns alltid här för mig vad som än händer!  Jag har känt henne sen vi började ettan på T4, och det vet vi ju alla att det är en smärre evighet! Närmare bestämt 10 långa år! Vad jag kan minnas har vi aldrig bråkat, klart har vi tjaffsat men aldrig varit arga på varann. Vi har helt enkelt alltid förstått oss på varann! Vi tänker likadant, jag skämtar inte, om precis allt. Vi är sjukt olika i våran stil, men insidan är som kopior av varann nästintill. Något jag verkligen gillar!

Min plan var inte att babbla på om hur jag och Erika är som personer och blablabla, för det intresserar er säkert inte ett dugg. Det jag ville berätta för er är hur mycket jag tycker om min Erika. Och just nu behöver hon höra det, och ingen tvekan om att jag inte berättar det då!

Så; jag älskar dig Pikis! Du är unik och otroligt underbar! Inget kommer kunna få mig att ändra på den tanken, någonsin. Jag finns här, i alla lägen, dag som natt. Ring, smsa, kom hit eller vad som om du behöver mig. Jag finns här. Alltid.

Det blir bättre, stumpan! <3

Hon har ingen aning om att jag skriver detta, och jag önskar jag kunde se ett leende på hennes läppar när hon läser det här.


Kommentarer
Postat av: Plän

Åh älskar me dig pikis! (åh äntligen någon mer än jag som kallar dig för det!)

2009-10-08 @ 20:35:13
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0