Underbar lördag & söndag.

Min lördag blev verkligen inte som jag hade väntat mig. Jag var iallfall hemma hos felicia och det kom dit en del folk, och det slutade med att det blev fest. riktigt trevligt faktiskt, och den 13:de är redan inbokat. Alltså en trevlig kväll, men trevligt folk och en match mot felicia i bowling på wii som slutade oavgjord. Slutade med att de sista folket inte gick förren vid tre (när man hade ställt tillbaka klockan) efter det så slocknade jag i felicias säng så klart, med ett stort glas oboy i magen. Det misstaget tänker jag aldrig mer göra om, dricka oboy precis innan man ska sova.

Sen idag så har jag avrit på Entré i malmö hela dagen med min pappa. Sitter faktiskt i bilen påväg hem därifrån nu och bloggar från pappas lilla bloggdator samtidigt som jag lyssnar på spotify. Har fått en hel del saker idag faktiskt. Svarta jeansleggings, en stickad tröja och en svar väst med dekorationer på bla. 

Nej nu ska jag sluta blogga och kolla facebooken istället.

& just det, vi har köpt ny dator också, jag och mamma också. En bärbar, så ska bli spännande och se den när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0