Dem irriterar mig mest.

Wow 2 inlägg på en och samma dag, det händer inte ofta. Men nu händer det! Jag antar att jag inte är den enda som sett de båda svenska hollywood fruar avsnitten och jag imponeras inte det minsta, det irriterar mig mer. Visst det är ju underhållande, men ingen av fruarna verkar ju ha alla hönsen hemma. Eller det är iallfall någonting som inte stämmer. 

NÅja ännu en måndag börjar närma sig sitt slut, och jag är lika glad varje gång.Inte nog med att måndagar är veckans tråkigaste dag så har vi veckans jobbigaste lektioner också, ska bli riktigt skönt med studiedag nästa måndag. 

Klockan börjar bli mycket nu, vilket betyder sängen. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Sova är nog bla det bästa som finns! 

Sov gott!
Agnes-Nicole Winter            Maria Montazam       Anna Anka

Kommentarer
Postat av: rebecca

maria montecami heter hon ;)

2009-09-22 @ 08:10:56
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0