Du hade fått bo hos mig.

Hej på er!
Festen igår var faktiskt mestadels lyckad, om man bortser från grannars klagande, slagsmålet och att min plånbok bli stulen. Så nu har jag både en icke fungerande kamera & heller ingen plånbok, och inga pengar, livet är hårt. Fast jag ska ju vara glad som inte har blivit utslängd hemifrån som "lille" Gaybloggaren Amir har. Hade jag bott i Stockholm så hade du fått bo hos mig! Så snäll är jag.

Vid 3 vaknade jag i en säng hemma hos mimmi av att massa skulle sova där, så det var bara och bege sig hemåt, för jag orkade verkligen inte dela säng med alla dom (ville inte sova fyra i en dubbelsäng heller för den delen) så där gick jag in till stan för att byta skor och sen 20 min därifrån för att till slut sova hos david. Jag somnade nog vid en halv 5 6 vaknade vid 9. Så det är förståeligt om jag är trött idag.

Nu ska jag snart in i duschen och duscha av mig gårdagen, och irritera mig lite till på den (som jag inte vet vem är) som snodde min plånbok. 

Ikväll vet jag inte vad som händer, hoppas på något lite extra med tanke på att det är studiedag imorgon, det gillas. Trevlig söndag!
Helsingborgsfestivaln 09!

Kommentarer
Postat av: Plän

Skulle kanske köpt den där plånboken på ullared till dig som jag tänkte i allafall.

2009-09-27 @ 19:32:11
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0