Fredag hela veckan.

Hej på er!
Äntligen är det fredag igen, och tro det eller ej, men jag befinner mig hemma för tillfället. Det är inte ofta det händer på en fredag. Var väldigt sugen på att köra lite med mamma, men hon orkade inte, så det blev inget med det. Ska försöka övertala min gulliga lilla pappa om att få pengar och sen eventuellt köpa godis. (Jag har iofs ont i magen, men godis går alltid ner) Sen ska jag även spendera natten hos mimzan, det blir mysigt hörrni.

Imorgon blir det fest hemma hos Mimzan, slår vad om att det kommer bli riktigt trevligt. Det kan knappst bli bättre en lördag, inte nog med det så har vi ju extra lång helg också eftersom det är studiedag på måndag, och på måndag mina vänner, är det fem månader ♥ Det börjar bli några månader på nacken nu, men jag gillar det.

Sköt om er, & glöm inte att det är freeeedaaaaag!

Nog finaste bilden på oss någonsin!

Alanya 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0