Friday i'm in love

Idag är jag på lysande humör trots min onda mage, men det är ju fredag! Och då kan det knappast bli bättre, eller jo det kan det, för det är fest imorgon, OCh fest gillar vi, vet dock inte riktigt hur jag ska komma hem därifrån imorgon bara, men det är en annan femma. Det där med skjuts löser sig alltid, och ännu bättre blir det nästa år, då alla fyller 18 på löpande band, och 18-års fester jämt. Åh, visst låter det härligt, då är det bara bolaget kvar sen, det ser vi också framemot. Nej nu ska jag och amana först in till stan, för hon var sugen på godis tydligen, den vidare hem till wesslan för lite filmmys, med han, tobbe & jacob. ♥


Fredag hela veckan tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0