Håller inte vad jag lovar.

Jag måste faktiskt erkänna att det inte går något vidare med min förbättrade uppdatering som jag ständigt lovar. Jag ber om ursäkt för det igen (sisådär 12 gången jag gör det nu). Men det är faktiskt så att jag helt och hållet har bloggtorka, jag har inte en susning om vad jag ska skriva helt enkelt. Vilket gör att det inte blir särskilt roligt och blogga heller,och framförallt inte särskilt rolig för er att läsa en tråkig blogg. 

Men nu skriver jag, och det kanske vi ska vara glada över. För man vet ju aldrig när det blir nästa gång. Det har inte hänt jättemycket sen i fredags, iallafall inget som bör nämnas i bloggen. Jag är just nu inne i en period med väldigt konstigt humör, så ni får acceptera om jag är lite halvt konstig ibland.
Hittade en rolig bild på datorn innan idag som gullet ritade och skickade till mig på msn innan vi blev tillsammans. Rätt kul och hitta sånt som man nästan har glömt bort, också bara helt plötsligt ås minns man. Men någon konstnär ska ha nog inte bli iallafall.  ♥

Såhär såg den ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0