Lyckad kväll!

Hej på er!
Mina planer igår var egentligen att åka till malmö och spendera mn kväll med mimmi, kevin, fridolf & timmie. Men så blev det inte, jag åkte till felicia istället. Vi lagade tacos, åkte på fest hos amanda och sen vidare på kräfyskiva/fest hos Bettan & Susanne, fulla vuxna är verkligen härliga! Så min kväll blev faktiskt väldigt lyckad, det är jag säker på att felicia också tycker.

Idag blir det nog itne mycket som händer, (man kan ju alltid hoppas att nåt dyker upp) om inte annat å får jag väl umgås med min kära syster som är på besök i helgen. Jag hra ju glömt berätta att jag har klippt av mitt hår! Ovant, menjag trivs faktiskt. Bilder kommer så småningom, och bilder ifrån gårdagen kan jag tyvärr itne erbjuda eftersom jag inte hade kameran uppe en enda gång, badbad! Får bli änring på det. 

Men nej nu får jag väl återgå till felicia som sitter och kollar på min (och antagligen hennes också) favoritkanal, Disney channel närmare bestämt. Barnet finns nog kvar i en iallafall!

Imorgon börjar dansen och det ser jag framemot, för motionens skull alltså!

Pusssss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0