mimmi gästbloggar.

eftersom det är lite upp och ner i erikas liv just nu så känner jag att jag ska skriva något här. Erika är jätte bra människa, jag vet att hon alltid ställer upp och finns där. Det finns saker som jag inte kan tala om för någon, men hon är den av dem som jag har kunnat öppna mig för i mitt liv. De fanns en tid i mitt liv som jag inte klarar mig utan erika, då hon var min ängel. Hon tog hand om mig och tröstade mig hela tiden. Ni ska veta vilken underbar person hon är, snällare hittar man inte. Jag önskar att jag kunde gör allt gott hos erika, att hon alltid mådde bra. För hon förtjänar inte att vara ledsen, ingenstans.  Jag önskar bara att hon förstod själv hur mycket människor tycker om henne. Att hon är fin som hon är, hon behöver inte ändra sig. De är du erika och du är så jävla bra. Jag ville bara att du skulle få veta de.
Jag älskar dig.
Mimmi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0