Ni kastar sten i glashus.

Okej. Jag väljer själv vad jag vill skriva i min blogg. Jag är medveten om att det placeras på internet, att det alltid kommer finnas att hitta. Men, jag säger MEN. Trots att varenda liten jäkel i hela jävla världen kan läsa det jag skriver i min blogg (om dom kan svenska vill säga, eller har lust att översätta allt jag skriver) så vill jag inte höra skit ifrån mina föräldrar. Att jag skriver si eller så, eller gör saker jag inte får/borde. Visst så är det kanske, men dom kan aldrig komma ifrån, eller skälla ut oss egentligen.
För dom har själva varit i vår ålder, dom vet exakt vad det handlar om. Så egentligen, kastar dom bara sten i glashus när dom säger åt oss att inte dricka alkohol eller andra saker man inte "får" göra. Fast i och för sig, så får vi ju inte dricka alkohol. Om man nu ska följa alla lagar och sånt vill säga.
Det jag ville få ut av detta inlägget var att vi faktiskt har rätt och få skriva vad vi vill (trots att vi inte är myndiga, eller att våra föräldrar inte gillar allt vi gör/skriver). Men tänk själva efter, hur roligt är det inte och utmana sina föräldrar lite, och hur roligt tyckte inte våra föräldrar det var att trotsa sina föräldrar?

Jag slår vad om att dem allra flesta utav dom tyckte det var riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0