Sovmorgon är aldrig fel

God morgon!
Det är helt sanslöst vad skönt det är att få sova ut nån måndag då & då (iofs så börjar tio varje måndag) sova ut ordentligt då alltså. Sova tills man vaknar i princip. Och eftersom jag var så himla trött igår, så slokcnade jag redan vid kvart över tolv-halv ett. Vilket resulterade i att jag vaknade redan vid elva. Mamma ringde iofs och väckte mig, men jag kunde inte somna om, så det var lika bra och gå upp då. 

Idag ska jag nog inte göra särskilt mycket, ska upp till stan runt ett någonting och hålla min mamma sällskap på stan, hon skulle visa mig några skor som har har tjatat om nu ett tag. Lyssnar på spotify och kollar runt och läser bloggarna just nu, läste just att det var slut mellan Gynning och hennes Trotzig. Tråkigt säger jag.

Visst ja, har ju glömt skriva att det är fem månader idag också. 
jag älskar dig




(finns bara bilder sen i somras & innan dess på oss)





Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder :)

2009-09-28 @ 19:18:35
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0