puss

hej!
kankse på tiden att jag tar tag i mitt bloggande igen, eller vad säger ni? ja, jag kan ju inte riktigt lova nåt, eftersom jag brukar ha svårt att hålla det jag lovar som har med bloggen att göra. men vi gör ett försök.
jag har påsklov och njuter av varje sekund, har jag riktigt tur har jag införskaffat mig en efterlängtad iphone innan lovet är slut också, deeeet ni! i fredags var det för fest hos fisen & sen vidare  & i lördags myskväll där med henne & amanda igår var jag i sjörröd (cyklade dit för första gången på evigheter) & ikväll umgås jag nog med sötis elin, eller nåt annat mysigt! (: det gillas verkligen att det är lov (:(:(:
älskar mina kuuumpisar puss på dom! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0